Piegāde
Piegāde pēc iepriekšēja pieraksta
Bezmaksas piegāde no €80
Kāpšanas rāmji, rotaļu mājiņas, šūpoles, Dizaina izveide pats, paplašinājumi, moduļi, slīdēšanas | Piegādes laiks: 7-10 darba dienas |
Profesionāli Rotaļu laukumi | Piegādes laiks: 4-6 nedēļas |
Nerūsējošā tērauda slīdēšana | Piegādes laiks: 2-3 nedēļas |
Jūsu pasūtījums tiek apstrādāts pēc tam, kad esam saņēmuši apstiprinājumu par maksājumu. Tad tas tiks izgatavots un iesaiņots mūsu izplatīšanas centrā. Tiklīdz pasūtījums ir gatavs nosūtīšanai, mūsu pārvadātājs sazināsies ar jums, lai vienotos par piegādes laiku. Piegāde var notikt darba dienās no plkst. 06:00 līdz 18:00. Lūdzu, ņemiet vērā: pārvadātājs var zvanīt ar anonīmu numuru.
Regulāra sūtījumu piegāde/ DHL
Bezmaksas piegāde no €80
Piederumi un rezerves daļas | Piegādes laiks: 5-10 nedēļas |
Jūsu pasūtījums tiek apstrādāts un nosūtīts vienas darba dienas laikā no mūsu noliktavas ar sūtījumu pakalpojumu. Tiklīdz sūtījums tiek nosūtīts, jūs saņemsiet izsekošanas kodu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram piegādāt uz jebkuru salu.


Bieži uzdotie jautājumi
Kur jūs piegādājat?
Mēs sadarbojamies ar vietējiem izplatīšanas centriem, lai piegādātu mūsu produktus visā Eiropā. Dažos reģionos un pasta indeksos piegāde aizņem ilgāku laiku un iespējams, ka ir papildu izmaksas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram piegādāt uz jebkuru salu.
Kāpēc mans pasūtījums ir kavēts?
Jūsu vietējie izplatīšanas centri un pārvadātāji dara visu iespējamo, lai ievērotu vienojotās piegādes laikus. Tomēr aizņemtākos periodos un valsts svētku laikā gan ražošanas, gan piegādes laiki var tikt aizkavēti par dažām dienām.
Ko es varu gaidīt no piegādes?
Rotaļlaukuma aprīkojums tiek piegādāts plakanā iepakojumā. Iepakojums ir liels un smags, un bieži vien to izkrauj ar pakešu vilci vai kravas pacēlāju. Tādēļ piegādes adresei jābūt viegli pieejamai kravas automašīnām ar slodzi, kas pārsniedz 12 tonnas. Lūdzu, pārliecinieties, ka esat klāt norunātajā laika periodā piegādes dienā, lai parakstītos par piegādes saņemšanu. Pasūtījums tiks izkrauts blakus kravas automašīnai. Īpašos gadījumos var būt nepieciešams izkraut produktu ar rokām, un šoferis var lūgt jūsu palīdzību.
Kāpēc mana piegāde ir nepilnīga?
Mēs mēģinām jūsu pasūtījumu piegādāt vienā reizē. Tomēr dažos gadījumos iegādātās preces nāk no dažādiem izplatīšanas centriem un pasūtījums tiek sadalīts divās piegādēs. Tas neietekmē piegādes izmaksas. Pārbaudiet, vai piegāde ietver visus noteiktos komponentus, izmantojot pievienoto iepakojuma kvīti.
Ko man vajadzētu darīt, ja mana sūtījuma piegāde ir bojāta, ar trūkstošām precēm vai ar neregulāritātēm?
Ja piegādes laikā konstatējat transporta bojājumus, nekavējoties tos jāreģistrē transporta manifestā. Piegādes dienas laikā pārbaudiet pasūtījuma pilnību un montējiet produktu, izmantojot iesaiņojuma talonu un ilustrēto montāžas rokasgrāmatu. Ja kaut kas nav pareizi, lūdzu, apmeklējiet mūsu klientu apkalpošanas lapu.